Yoga bij Qité is heerlijk ontspannend… krachtig… zalig… alles wat een mens nodig heeft. Hiervoor zorgt Ilse, telkens met veel afwisseling en in een zeer gezellige sfeer 🙂 Ik ben blij dat ik hieraan mag deelnemen. Thx
De perfecte manier om de dag te starten is bij Qité. De ideale inspanning & ontspanning. Ilse wisselt af en maakt het erg gevarieerd. Je komt relax en tegeliijk borrelend van energie buiten. Love it! Dankjewel Ilse
Woensdagavond, de avond om een uurtje te iunpluggen en te ontspannen. Even tijd voor mezelf. Na een uurtje op eigen tempo en krachten ben ik helemaal klaar om in alle rust de week verder te kunnen zetten.
Als je denkt dat yoga iets is voor ‘zweefteven met geitenwollensokken’ ben je helemaal mis. Zeker niet bij Qité. Oefeningen worden uitgelegd en voorgedaan. Wat je kan, hoe klein ook, is altijd goed.